Alla inlägg den 4 maj 2010

Av anna-carin - 4 maj 2010 21:56

..och fotas för tidningen Body, igen =)

Fick denna idag:

  Någon lär tala om för grabben att han inte kan fortsätta dieta på chips och kladdkaka. Man får ju skämmas! ;-D

Fotningen blir vid Gumse gym: http://gumsegym.se/


  Lägger in denna med :)


Sov gott hjärtat, tänker på dig. Allt kommer gå tokfint imorgon :)

<3



Av anna-carin - 4 maj 2010 18:14

Fortfarande förkyld och det börjar kännas något långdraget, är inne på andra veckan nu.

Lederna känns ändå rätt ok, och ett till plus är att om man ändå ska vara sjuk så behöver man inte ta antiinflammatoriska. Går inte att ställa så höga rörelsekrav på kroppen, och då kan man lika gärna gå och lulla. Jag tror man kan tjäna på att minska medicinbelastningen på kroppen när tillfälle ges.


Valborg blev en riktigt stillsam helg med växlande väder. Fick tacka nej till jobb, men lyckades iallafall ta mig ut med hunden. Stackarn, det blir mycket uppdämd energi där nu när man är något ur form. Man försöker, men det blir andnöd och dubbelslag och då tror jag man måste ta det lite lugnt. Känner inte att jag har tiden att åka på någon hjärtmuskelinflammation just nu.


Har läst en del under helgen, och kollat igenom en del Youtube-klipp.

Den här gången har jag koncentrerat mig kring Crossfit, L Cordain, Paleo-diet, Paleo+MS, The Zone, Crossfit+Paleo, Crossfit+The Zone med Paleo-mat, modifierad Paleo-diet för atleter, IF+Paleo, Crossfit games, Mikko Salo, bl a.



Jag är verkligen in awe för de här kvinnorna och männen som håller på med Crossfit. Jag förstår med hela kroppen varför man vill leva med detta.





Jag hade gåshud och en klump i halsen när Mikko fick gå upp på prispallen.

Ovido - Quiz & Flashcards