Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Sköna dagar

Av anna-carin - 16 maj 2010 15:06

Hade älsklingen hos mig ett litet tag denna helg. Man lär sig uppskatta personer och ögonblick mer när det är så här. Det kan vara svårt att komma någon nära med flera mil emellan, men tror vi lyckas ganska bra ändå. Men det gör ont att skiljas åt mellan gångerna.


Idag har förmiddagen utgjorts av jobb. Blev en kort tur, men det tackar vi för. Blev inte mycket till sömn inatt och det känns.


Hade mina funderingar på att gå och göra premiär på gymet idag, men än så länge har jag resonerat mig till motsatsen. Anledning? Några stycken, halvt legitima iallafall. Det innebär att premiären blir imorgon istället, och det kommer bli riktigt intressant att se hur kroppen kommer att reagera, och desto mer intressant att se efterföljande dagar.


Experimentet fortsätter =)

Jag är fortfarande ”medicinlös” och kroppen mår relativt bra. Känslan av att kunna vara pigg, till och från, har också infunnit sig vilket känns riktigt bra. På det stora hela känns det faktiskt som att det är på väg åt rätt håll, men jag är avvaktande. Känner mig  liten och troligtvis har jag tappat mycket styrka också. Det kommer att visa sig imorgon.


Förändringar:

  • Från föregående; än så länge inga alls då ingen träning utförts.



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna-carin - 3 januari 2015 14:48

Trodde inte den skulle komma så "tidigt" :-DMen nu är den nog här och av alla impulsartade saker att slänga sig in i så föll valet på detta:https://www.facebook.com/events/723635807694093/?fref=tsSilverleden på 1 dag, 64 km terränglöpning. ...

Av anna-carin - 1 januari 2015 17:40

Gott nytt år!Det känns som att tiden springer ifrån mig ibland.Var verkligen inte igår som jag satt ner och skrev några rader här inne.2014 har varit ett ganska omtumlande år för min del med många förändringar i startgropen.Acceptans är ett ord med i...

Av anna-carin - 20 januari 2011 19:46

Av anna-carin - 13 december 2010 22:24

dagsform                 God natt

Av anna-carin - 9 december 2010 20:55

Ja exakt, hur framställer du din partner inför andra? Efter en del förhållanden, bra som dåliga, har jag märkt vissa tendenser som i sin tur indikerar huruvida förhållandet kommer att fungera i längden eller ej. Att stå för relationen ...

Ovido - Quiz & Flashcards